måndag 7 december 2009

Granskningsseminarium

I fredags så hade vi granskningsseminarium, där vi diskuterade och gav feedback på våra uppsatser. Jag upplevde eftermiddagen som givande för mitt fortsatta arbeta med min uppsats. Det som jag däremot tycker känns svårt är att hitta ytterligare en specifik vinkel på mitt arbete. Inför workshopen vi hade förra måndagen hade jag skrivit en text om skriftspråket. Under veckan skrev jag sedan om detta mot skriftspråkets betydelse och har just nu fullständigt idétorka för hur jag ska kunna vinka det ytterligare. Just nu så känns det som om det blir skriftspråkets betydelse jag får arbeta vidare med.

2 kommentarer:

  1. Du har ett väldigt bra grundarbete, fila vidare så blir det kanon!

    SvaraRadera
  2. Håller med Charlotte! Känner precis som du just nu Erica, har också idetorka! Hoppas att det släpper snart :)

    SvaraRadera