onsdag 9 december 2009

Slutet på skrivprocessen

Efter granskningsseminariet har jag tittat igenom de tips och råd jag fått från er alla. Jag har gjort en del ändringar och funderat över om det är något jag borde ta bort/lägga till. Till slut kommer man ändå till en punkt där det bara får bli bra! Jag tycker att det har varit givande att få arbeta med den här bloggen. Ett bra sätt att bearbeta föreläsningar, workshops och funderingar som de väckt. Skönt ändå att ha fått ett positivt besked ifrån förra kursen innan jag lämnar in min slutgiltiga uppsats den här gången. Jag tycker att den här kursen överlag har varit väldigt givande, jag har fått mycket med mig i bagaget för kommande arbete.

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig om att att någon gång så måste man bestämma sig för att nu får den vara bra. Jag är säker på att du just nu är och lämnar in en toppen slutprodukt ;)

    SvaraRadera