tisdag 1 december 2009

Workshop

Först blev det bara hur snurrigt som helst, vill ju bara inte göra fel!! Så småningom klarnade bilden något och jag kände mig lugnare i att mitt val av ämne ändå ska fungera. Hade jag fått önska något mer av workshopen så hade jag hellre haft fem minuter själv med Olle än att sitta med övriga, lika förvirrade, kurskamrater. Nu fick jag den hjälpen i vår gemensamma samling men kanske några fler hade behövt den vägledningen? Jag är ändå glad för att Olle rätade ut flera av mina frågetecken innan vi gick hem. Nu återstår "bara" att skriva färdigt arbetet!!

1 kommentar:

  1. Visst finns det en oro över att göra fel men det känns ändå som att uppgiften är så öppen att det nästan inte finns något rätt och fel. Jag försöker att trösta mig med det i alla fall! Kämpa på vännen <3

    SvaraRadera