onsdag 2 december 2009

Litteraturseminarium, gestaltande och uppsats

Nu snart en vecka sedan litteraturseminariet och den gestaltande examinationen. Tycker att det gick riktigt bra, dock var jag nervös eftersom det är svårt att veta precis exakt vad som förväntas av en. Men det känns som om jag utvecklas mer för varje föreläsning och uppgift! Dock var det svårt att få en syl i vädret på seminariet, hade en fokushållare som talade hela tiden och när hon var klar skulle nästa fråga sättas igång. Lite svårt också när man var så många.

Det har varit så roligt att göra de två rollspelen, skulle vilja ha fler sådana längre fram. Härligt att ha något annat än dessa skrivuppgifter!


Uppsatsen skickades in idag för granskning, dock är den inte klar än och jag har lagt till en del som inte fanns med när jag skickade in. Lite jobbigt att den kommer att se helt annorlunda ut jämfört med nu på fredag. Ser fram emot alla bra tips som jag kan ge och få på fredag. Hoppas att det har gått bra för er!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker också att det vore roligt att få arbeta någon mer gång med drama. Det gör att man behöver tänka på ett annat sätt.
    Nu ska jag sätta mig och läsa igenom din och de andras uppsatser, det ska bli väldigt roligt!!

    SvaraRadera
  2. Klart vi växer med varje uppgift vi får betat av.
    Liksom dig är min uppsats som sändes in låååååååångt ifrån klar. Har skrivit om den nästan helt idag (igen)

    SvaraRadera