tisdag 24 november 2009

Dumma allergi!

Jag har verkligen inte tid med att vara sjuk just nu. I går kämpade jag på trots molande värk men idag är magen som en enda stor karusell som någon satt på maxhastighet och slår i kanterna konstant. *aaj*
Jobbiga är att jag missar rollspelsövningen idag men jag tyckte vi satte vår del väldigt bra igår så jag tror nog vi klarar det fint på fredag. Referenserna ska ju bara delas ut vem som ska säga vad och lite hur men det tror jag nog gruppen fixar fint utan mig eller?
Positiva är att jag äntligen kommit igång med mitt enskilda arbete. Känns kul även om jag gärna haft betydligt mer utrymme på mig att skriva på då jag tror detta ämnet inte ryms på knappa två sidor. Undrar även om vi bara var knutna till litteraturen eller fick ta in annan????
Nähä, nu kan jag inte sitta ned längre säger magen utan måste upp och gå. Väntar med spänning på att få läsa vad som hände på föreläsningen som jag tyvärr missar idag. Dumma allergi!

3 kommentarer:

  1. Föreläsningen var kanon!!! Synd att du missade den =(

    Du var saknad (mitt barn) under övningen idag men självklart så fixade gruppen referenserna. Det kommer att komma upp ett dokument på Google Docs där var och en ska förankra "sina" referenserna till rollspelet. Vi sa även att vi träffas på fredag kl 08.00 för att få möjlighet att öva alla tillsammans en sista gång innan vår stora show.

    Krya på dig.

    SvaraRadera
  2. Tycker verkligen synd om dig, både för att det gör ont men också för att du missade föreläsningen! Kroppen vill inte alltid samma som man själv vill. Vi övade inte så energiskt på rollspelet, känns som om det satt ganska bra när vi övade igår. Sandra var en "fnittrande" stand-in för dig!!
    När det gäller formerna för arbetet så känns instruktionerna något luddiga så vem vet vad som är OK vad gäller referenser.
    Krya på dig så övar vi med friska tag kl.8.00 på fredag morgon!

    SvaraRadera
  3. Får vara glad det kom när det kom i veckan för jag hade inte velat vara sjuk i går. Nu är det skönt det är över. :-)

    SvaraRadera